Jak wygląda zmiana sprzedawcy krok po kroku?

  • 1
    Wybierz najkorzystniejszą dla siebie ofertę i ją zaakceptuj.
  • 2
    Podpisz z nami umowę sprzedaży energii i udziel nam pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy – dalsze formalności przejmujemy na siebie.
  • 3
    Zgodnie z nadanym pełnomocnictwem, wypowiadamy w Twoim imieniu dotychczasową umowę sprzedaży energii elektrycznej lub umowę kompleksową.
  • 4
    Zgłaszamy zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
  • 5
    Jeśli jest to pierwsza zmiana sprzedawcy, zawieramy w Twoim imieniu umowę dystrybucyjną z lokalnym OSD.
  • 6
    Na dzień zmiany sprzedawcy OSD przekaż nam oraz dotychczasowemu sprzedawcy aktualny stan licznika. Na tej podstawie otrzymasz rozliczenie końcowe od dotychczasowego sprzedawcy, a my rozpoczniemy sprzedaż energii.

Dwie faktury

Przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy jest całkowicie bezpłatne. Twoja firma nie ponosi z tego tytułu żadnych opłat. Po dokonaniu zmiany sprzedawcy będziesz otrzymywać dwie faktury:
– od nas za sprzedaż energii elektrycznej,
– od lokalnego OSD za dystrybucję energii.

Nasza oferta

Jak widać, procedura zmiany sprzedawcy nie jest skomplikowana. Zachęcamy wiec do zapoznania się z naszą ofertą handlową.

Częste pytania

Zapraszamy do zapoznania się z Poradnikiem energetycznym, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.