Jak zostać naszym klientem? - umowa sprzedażowa

Jeśli chcesz zostać naszym klientem, a obecnie kupujesz energię elektryczną od innego sprzedawcy, sprawdź na czym polega zmiana sprzedawcy.
Proces zmiany sprzedawcy jest bardzo prosty. Podpisz z nami umowę sprzedaży energii elektrycznej oraz udziel nam pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Na tej podstawie przejmiemy na siebie wszelkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy.

Jak wygląda zmiana sprzedawcy krok po kroku?

  • 1
    Wybierz najkorzystniejszą dla siebie ofertę i ją zaakceptuj.
  • 2
    Podpisz z nami umowę sprzedaży energii i udziel nam pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy – dalsze formalności przejmujemy na siebie.
  • 3
    Zgodnie z nadanym pełnomocnictwem, wypowiadamy w Twoim imieniu dotychczasową umowę sprzedaży energii elektrycznej lub umowę kompleksową.
  • 4
    Zgłaszamy zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
  • 5
    Jeśli jest to pierwsza zmiana sprzedawcy, zawieramy w Twoim imieniu umowę dystrybucyjną z lokalnym OSD.
  • 6
    Na dzień zmiany sprzedawcy OSD przekaż nam oraz dotychczasowemu sprzedawcy aktualny stan licznika. Na tej podstawie otrzymasz rozliczenie końcowe od dotychczasowego sprzedawcy, a my rozpoczniemy sprzedaż energii.

Dwie faktury

Przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy jest całkowicie bezpłatne. Twoja firma nie ponosi z tego tytułu żadnych opłat. Po dokonaniu zmiany sprzedawcy będziesz otrzymywać dwie faktury:
– od nas za sprzedaż energii elektrycznej,
– od lokalnego OSD za dystrybucję energii.

Nasza oferta

Jak widać, procedura zmiany sprzedawcy nie jest skomplikowana. Zachęcamy wiec do zapoznania się z naszą ofertą handlową.

Częste pytania

Zapraszamy do zapoznania się z Poradnikiem energetycznym, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.