eBOK - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) to bezpłatny serwis internetowy, który umożliwi Ci wygodne monitorowanie i analizę danych handlowych i technicznych Twojej firmy, związanych z rozliczaniem zużycia energii elektrycznej oraz paliwa gazowego. Szybko i wygodnie, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

eBOK jest dostępny zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych takich jak smartfony i tablety. Wszystkie dane są prezentowane w czasie rzeczywistym.

Zamów eFakturę
Wybierz wygodne i bezpieczne rozwiązanie z korzyścią dla środowiska naturalnego.
Dowiedz się więcej

Dlaczego warto - poznaj korzyści

Dzięki eBOK zyskujesz:

oszczędność czasu dzięki szybkiemu dostępowi do bieżących informacji,
łatwy dostęp do aktualnych i archiwalnych danych,
brak opłat za korzystanie z aplikacji,
gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Internetem,
stały i wygodny kontakt z nami.

Wszystkie dane na jednym koncie

Jeśli Twoja firma kupuje od nas zarówno energię elektryczną jak i paliwo gazowe, to wszystkie dane są widoczne z poziomu jednego konta.
  • wystawionych faktur za energię elektryczną lub paliwo gazowe
  • płatności i stanu należności 
  • aktualnych i archiwalnych rozliczeń
  • posiadanych umów

Rejestracja w eBOK

Aplikacja jest dostępna na stronie ebok.tauron.pl, a założenie konta oraz samo korzystanie z eBOK jest bardzo proste. Przed przystąpieniem do rejestracji przygotuj ostatnią fakturę za energię elektryczną lub paliwo gazowe, na której znajduje się numer kontrahenta lub numer płatnika.
 
W przypadku problemów z rejestracją w eBOK skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie ebok.tauron.pl

Załóż konto w eBOK już dziś

wejdź na stronę 

ebok.tauron.pl

wybierz opcję
„Zarejestruj się”

wypełnij krótki formularz rejestracyjny 

aktywuj konto za pomocą linku aktywacyjnego
przesłanego na wskazany podczas rejestracji adres
e-mail 

zaloguj się do eBOK
przez ebok.tauron.pl lub formularz logowania 

Zaloguj się